دانلود نرم افزار جاوا مهمان خدا ویژه ماه مبارک رمضان

نرم افزار مهمان خدا بصورت جاوا برای گوشی های صفحه نمایش کوچک و بزرگ و متوسط که ویژه ماه مبارک رمضان می باشد که تقدیم به همه روزه داران عزیز می کنیم که می توانند به نصب و اجرا اطلاعات جامع و کاربردی دقیق وخوبی در مورد تغذیه و روزه و روزه داری و دعا ها و... بدست آورند..

نام :  نرم افزار جاوا مهمان خدا ویژه ماه مبارک رمضان

حجم : 3.18mb

دانلود نرم افزار سامانک همراه بانک همراه بانک سامان - Samanak mobile bank saman

دانلود برای گوشی های غیرلمسی  :

نام :  نرم افزار سامانک همراه بانک همراه بانک سامان

حجم : 446kb

دانلود برای گوشی های لمسی :

نام :  نرم افزار سامانک همراه بانک همراه بانک سامان

حجم : 448kb


دانلود بازی جکی چان New Shaolin Jackie Chan Genuine

بدون شک اکثریت شما کاربران عزیز با شخصیت معروف و مشهور جکی چان ( Jackie Chan ) آشنایی دارید و این شخصیت را در بسیاری از قیلم های تلویزیونی مشاده کرده اید. بر همین اساس نیز شرکت های سازنده ی بازی های موبایل سعی می کنند تا بازی هایی که منتشر می کنند , بر اساس قهرمان های افسانه ای یا واقعی باشید تا در کابر تاثیر گزارتر باشد. بازی جکی چان  New Shaolin Jackie Chan Genuine نیز یکی از این مجموعه ی ذکر شده بوده که در آن با جکی چان به ماجراجویی های بسیار هیجان انگیز و نابود سازی دشمنان در این ماجراجویی ها مشغول می شوید. این بازی دارای سبکی دو بعدی همراه با گرافیک کاملا مناسب بوده که این نسخه از حجم بسیار کمی نیز برخوردار می باشد.

نام : بازی جکی چان New Shaolin Jackie Chan Genuine

حجم : 646kb

سایز : 176*220


دانلود نرم افزار رایگان ارسال اس ام اس با بلوتوث برای موبایل

نرم افزار Blueshoot نرم افزاری جدید و فوق العاده کاربردی می باشد که برای گوشی های موبایل منتشر شده است.به وسیله ی این نرم افزار که کاملا بصورت رایگان از سوی سایت سازنده ی آن منتشر شده است می توانید با بلوتوث خود به گوشی های دیگری که بلوتوث آنها روشن است پیام ارسال کنید.مزیتی که این نرم افزار نسبت به نرم افزارهای مشابه ارائه شده دارد عدم نیاز به نصب بودن آن در گوشی یا گوشی هایی که قصد ارسال پیام به آنها را دارید می باشد.
نرم افزار Blueshoot که نسخه ی 1.0 یا درواقع اولین نسخه ی آن به تازگی منتشر شده است با فرمت جاوا ارائه شده و می توانید آن را بر روی تمامی گوشی های موبایل بلوتوث داری که از پلنتفرم جاوا پشتیبانی می کنند نصب کنید.برای دانلود این نرم افزار کاربردی می توانید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

نام : نرم افزار رایگان ارسال اس ام اس با بلوتوث برای موبایل

حجم : 216kb

دانلود نرم افزار مرورگر قدرتمند و کاربردی UC Browser 8.6

مرورگر UC Browser یکی از ابزارهای محبوب برای وبگردی با موبایل به حساب می‌رود. این ابزار با قابلیت‌های خاص خود امکان وبگردی در شرایط خاص را محیا می‌کند. از جمله مزایای استفاده از این اپلیکیشن برای مواقعی می‌‌باشد که از اینترنت سیم‌کارت خود استفاده می‌کنید و می‌خواهید حجم سایت‌های باز شده تا حدی کاهش یابد تا در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید. این مرورگر همچنین برای سرعت‌های پایین نیز کاربرد داشته و سایت‌ها را با سرعت مطلوبی بارگزاری می‌کند. از مزایای قابل توجه نسخه‌ی جدید این برنامه پشتیبانی کامل از زبان فارسی است که در نسخه‌های قبلی این برنامه وجود نداشت.

نام : مرورگر قدرتمند و کاربردی UC Browser 8.6

حجم : 432kb

دانلود 79 نرم افزار موبایل-جاوا


در این پست قصد داریم مجموعه ایی کامل از نرم افزار های موبایل را در اختیار شما کاربران سایت دانلود ها قرار دهیم این مجموعه شامل ۸۰ نرم افزار مفید و کاربردی  با فرمت جاوا بوده که بر روی اکثر گوشی هایی که جاوا را پشتیبانی میکنند قابل نصب هستند.

نام : 79 نرم افزار موبایل-جاوا

حجم : 7.54mb

دانلود تم های (دیو بزرگ،شیطان)Archfiend

نام : تم های (دیو بزرگ،شیطان)Archfiend

حجم : 1.12mb

دانلود تم های مناظر آرام Vermilion

نام : تم های مناظر آرام Vermilion

حجم : 4.09mb

دانلود تم های سياه و سفيد نام دو تم با طراحي بسيار حرفه اي



نام : تم های سياه و سفيد نام دو تم با طراحي بسيار حرفه اي

حجم : 695kb

دانلود مجموعه تم های Windows7(ویندوز هفت)_برای مبایل

نام : تم های Windows7(ویندوز هفت)

حجم : 1.23mb