وردیانی مدیریت شاهین را نپذیرفت.

 حسین وردیانی گزینه اصلی شاهین بوشهر برای سمت مدیر عاملی باشگاه از قبول این مسئولیت سرباز زد. او که قرار است تا فردا پاسخ نهایی را به هئیت مدیره باشگاه بدهد امروز با برخی دوستانش مذاکرات و مشورت هایی داشت و آنچه از نتیجه این مشاوره ها برمی آید حکایت از پاسخ رد او دارد. مشکلات بیشمار باشگاه و مسائلی که در گذشته بین شاهین بوشهر و ایرانجوان بوشهر وجود داشته و ممکن است در آینده روی کار وی که پیشینه ای ایرانجوانی دارد تاثیر منفی بگذارد سبب گردیده تا او قبول مسئولیت ننماید. گفته می شود مهرزاد رئیسی نژاد از اعضای هئیت موسس گزینه بعدی باشگاه برای این صندلی پر رفت و آمد است.

پشت پرده اختلافات شاهین.

 نشست هئیت مدیره شاهین بوشهر تلفنی برگزار شد! علی افراشته که در محل اردوی شاهینی ها حاضر شده بود با اعتراض بازیکنان مواجه شد و صحبت هایش با علی دادگر مدیر عامل باشگاه بر سر پرداخت مطالبات به درازا کشید. علی دادگر گفت: من شرمنده بازیکنان هستم و راهی برای پرداخت مطالبات بیابید. علی افراشته نیز جواب می دهد: روز اول که آمدی قول دادی دو میلیارد پول به باشگاه بیاوری حالا هم که نیاورده ای چک های شخصی ات را بده تا بازیکنان آرام شوند. من هم تا حالا چک شخصی داده ام. بحث بالا می گیرد و علی دادگر استعفاء می دهد. علی افراشته از خدا خواسته می پذیرد و بلافاصله در تماس تلفنی با هئیت موسس از آنها می خواهد باب مذاکره را با حسین وردیانی مدیر کل اسبق تربیت بدنی استان و مدیر عامل پیشین ایرانجوان بوشهر باز کرده و او را به عنوان مدیر عامل منصوب نمایند. این خبر با واکنش محمدرضا محمدی عضو هئیت موسس و هئیت مدیره مواجه می شود و اعلام می کند حسین وردیانی ایرانجوانی است! علی افراشته هم با اطلاع از این موضوع استعفاء می دهد و می گوید: پس تیمتان مبارک خودتان من دیگر نیستم!! متعاقب این تهدید او، همه به محمدرضا محمدی اعتراض کرده و قبول می کنند که حسین وردیانی مدیر عامل شود. او هم در پاسخ به شاهینی ها اعلام کرده باید با چند نفر مشورت کند و بعد تصمیم بگیرد. اختلافات حسین وردیانی در دوره استانداری با علی افراشته و مشکلات فعلی اش با جمشیدی مدیر کل ورزش و جوانان ممکن است وی را از حضور در باشگاه منصرف کند. قبلاً هم مجید حسینی کنگانی مدیر عامل سابق شاهین بوشهر گفته بود: من ابتدای فصل رفتم سراغ آقای حسین وردیانی. از ایشان مدیرتر و کارآمدتر می خواستید؟ من می خواستم یکی مثل آقای حسین وردیانی کنارم باشد. آقای بوالخیری عضو هئیت موسس دو هفته به سایر اعضاء هئیت موسس اصرار کرد اما آمد و گفت نتوانستم آنها را به حضور آقای حسین وردیانی راضی کنم! آیا این بار این مدیر به شاهین بوشهر می آید؟ نکته جالب ماجرا اینجاست که هرکس می خواهد مدیر عامل شود یا در این باشگاه سمتی بگیرد قول تزریق پول می دهد و چند صباحی در کنار تیم مطرح می شود و بدون پرداخت پول می رود!

گزی: دادگر قول تزریق دو میلیارد داد اما نیاورد و رفت!

رئیس هئیت موسس و عضو هئیت مدیره شاهین بوشهر با بیان اینکه موضوع انحلال شاهین بوشهر در کار نیست گفت: علی دادگر خودش از مدیر عاملی شاهین بوشهر استعفاء داده و حسین وردیانی گزینه اصلی مدیر عاملی شاهین بوشهر است. احمد گزی با اشاره به بروز مشکلات مالی در شاهین بوشهر اظهار داشت: مدیر عامل شاهین بوشهر به دلیل مسائل و مشکلات به وجود آمده در باشگاه از سمت خود استعفاء داده است. وی با اشاره به نشست شب گذشته هئیت مدیره شاهین بوشهر افزود: در این نشست استعفای علی دادگر بررسی و پذیرفته شد و امروز گزینه مدیر عاملی شاهین بوشهر مشخص و قطعی می‌شود. رئیس هئیت موسس و عضو هئیت مدیره شاهین بوشهر تصریح کرد: علی افراشته رئیس هئیت مدیره شاهین بوشهر با اینکه در نشست شب گذشته حضور نداشته اما تلفنی در جریان اتفاقات قرار گرفته و استعفای علی دادگر نیز با آگاهی ایشان انجام شده است. احمد گزی بیان کرد: علی افراشته پاداش پانصد میلیون تومانی به مجموعه بازیکنان پرداخت کرده و در این هفته نیز مبلغ قابل توجهی به باشگاه تزریق می‌شود. وی با انتقاد از اظهارات علی دادگر مبنی بر اینکه شاهین بوشهر با وجود مشکلات مالی در آستانه انحلال است گفت: ایشان در بدو ورود به بوشهر عنوان کرده بودند که دو میلیارد تومان منبع مالی به باشگاه تزریق می‌کنند حال که اینکار را نکرده‌اند نباید هم اینگونه صبحت می‌کردند و بهتر بود به تیم آرامش بدهند. رئیس هئیت موسس و عضو هئیت مدیره شاهین بوشهر موضوع انحلال شاهین بوشهر را رد کرد و گفت: فیروز کریمی سرمربی تیم با جدیت کار خود را دنبال می‌کند و با مشخص شدن مدیر عامل جدید وضعیت شاهین بوشهر بهتر می‌شود.

دادگر استعفاء کرد.

این مقام آگاه که خواست نامش ذکر نشود افزود: استعفای علی دادگر که از سوی علی افراشته رئیس هئیت مدیره باشگاه شاهین بوشهر پذیرفته شده تا ظهر امروز رسانه ای خواهد شد. وی اضافه کرد: با توجه به قطعی شدن جدایی علی دادگر از شاهین بوشهر از هفته گذشته مسئولان باشگاه رایزنی برای انتخاب مدیر عامل جدید را آغاز کرده بودند که در یک جمع بندی کلی حسین وردیانی برای مدیر عاملی جدید این باشگاه به جای علی دادگر انتخاب شد. مقام آگاه یادشده گفت: حسین وردیانی که از مدیران بومی استان بوشهر است و سابقه مدیر کلی تربیت بدنی استان بوشهر را در کارنامه خود دارد و در عرصه ورزشی نیز به عنوان یک پیشکسوت مطرح است از امروز به صورت رسمی به عنوان مدیر عامل کار خود در باشگاه شاهین بوشهر را آغاز خواهد کرد. این مقام آگاه درباره دلایل استعفای علی دادگر از مدیر عاملی باشگاه شاهین بوشهر اظهار داشت: هنوز دلایل آن به صورت مشخص بیان نشده است اما احتمال می رود که به دلیل موفق نبودن در جذب منابع مالی و فشارهای مضاعف بر باشگاه توسط طلبکاران و بازیکنان باشد. گفتنی است علی دادگر شهریورماه سال جاری به عنوان مدیر عامل جایگزین بهمن دهقان در باشگاه شاهین بوشهر شد. تیم فوتبال شاهین بوشهر هم اکنون با نوزده امتیاز در جدول لیگ برتر در جایگاه یازدهم قرار دارد.

بازیکنان پولدار شدند.

این نشست توسط دکتر محبیان نیز پانزده میلیون تومان وجه نقد به تمام بازیکنان ، کادر فنی و عوامل اجرایی تقدیم شد. علی افراشته اعلام کرد: در صورتی که در مسابقه با داماش گیلان برنده بازی باشیم به هر کدام از بازیکنان پس از مسابقه یک میلیون تومان پاداش پرداخت خواهیم کرد.

دادگر: موافق جدایی طالب لو نیستیم.

 علی دادگر در مورد شکست سه بر صفر شاهین بوشهر برابر سایپای البرز و ارتباط این مسئله به مشکلات مالی گفت: این باخت ارتباطی به مسائل مالی نداشت و بازیکنان ما تمام تلاششان را انجام دادند. نیمه دوم به طور کامل دست ما بود اما چنین شکست‌هایی در فوتبال رخ می‌دهد. ما هم مثل داماش گیلان و پرسپولیس تهران در روز جمعه سه گل خوردیم. وی در مورد اینکه مشکلات مالی شاهین بوشهر حل خواهد شد یا نه گفت: بخشی از مشکلات تا نیم فصل حل می‌شود اما ما به دنبال این مسئله هستیم که مشکلات را به طور کامل حل و فصل کنیم. مدیر عامل شاهین بوشهر در مورد جدایی وحید طالب‌لو در نیم فصل اظهار داشت: وحید طالب‌لو خودش چنین نظری دارد اما باشگاه با این مسئله موافقت نمی‌کند و چنین بازیکن خوبی را از دست نمی‌دهیم. علی دادگر در مورد مشکل ایوان پتروویچ با فیروز کریمی گفت: مشکلی وجود ندارد و فیروز کریمی از بازی این بازیکن رضایت نداشت و او را تعویض کرد.

فیروز کریمی باز هم در نشست خبری حاضر نشد.

 فیروز کریمی که در کنفرانس پیش از بازی روز گذشته نیز حاضر نشده بود در کنفرانس پس از دیدار بازی با سایپای البرز حاضر نشد تا پاسخگوی سئوالات خبرنگاران باشد. در غیاب فیروز کریمی اصغر کامیاب مربی شاهین بوشهر در نشست خبری درباره شکست سنگین سه بر صفر برابر سایپای البرز عنوان کرد: ‌بازیکنان شاهین بوشهر در این دیدار انگیزه لازم را نداشتند. شاهینی‌ها در باد برد بازی قبل بودند و جا دارد به تمام مسئولان و کادر فنی سایپای البرز برای این پیروزی تبریک بگوئیم. وی با اعتراض نسبت به سازمان لیگ خاطر نشان کرد: ما در ده روز سه بازی انجام دادیم. فاصله بوشهر نسبت به شهرها زیاد است و این خستگی باعث شده است که نتوانیم بازی خود را به خوبی انجام دهیم.

فروپاشی!

 شاهینی ها به دور از نظم تیمی عمل کردند و سایپای البرز که برای خروج از بحران از انگیزه بالایی برخوردار بود توانست با در اختیار گرفتن میانه میدان به آنچه می خواهد برسد. نبود محسن حمیدی در جناح راست سبب شده بود تا هماهنگی خوبی که بین او و مسعود نظرزاده وجود داشت را این بار نبینیم. مردان میانی شاهین بوشهر بسیار پراشتباه ظاهر شدند و ایوان پتروویچ همچنان روند نزولی دارد. با خروج زود هنگام او امجد شکوه مقام در کنار مهدی نوری قرار گفت و سعید بیات بازیساز تیم شد اما او هم نتوانست گرهی از کار شاهین بوشهر در وسط زمین باز کند. ایوان پتروویچ که بازیکنی عاطفی است گویا با رفتارهای فیروز کریمی خو نگرفته و آنچه در بازی با سپاهان اصفهان در مورد او از زبان سرمربی بیان شد روی عملکرد وی تاثیر گذاشته است. فیروز کریمی گفته بود ایوان پتروویچ به سپاهان اصفهان کمک می کرد و ایوان پتروویچ در مصاحبه ای واکنش نشان داده و گفته بود حتی اگر این حرف شوخی هم باشد ناراحتم کرده است. انتظار می رفت فیروز کریمی تدبیری برای خروج از بن بست بیاندیشد اما نیمه دوم هم برای بوشهری ها حاصلی نداشت تا بی انگیزگی این تیم که ریشه در مسائل مالی داشت در برابر انگیزه بالای سایپایی ها سبب گردد که شکست سنگین شاهین بوشهر رقم بخورد. اتفاق ویژه این دیدار این بود که شاهین بوشهر سنگین ترین شکست فصل خود را پذیرا شد. مشکلات مالی کمر تیم فیروز کریمی را شکسته است.

کریمی: اگر می دانستم با “جو” می آمدم

                                                                       

 فیروز کریمی پس از پیروزی یک بر صفر شاهین بوشهر مقابل ابومسلم مشهد گفت: متاسفانه به لحاظ کیفی و فنی این مسابقه هیچ چیزی نداشت چون زمین افتضاح بود. این زمین فوتبال نبود که و به همه چیز شبیه بود جز فوتبال. وی افزود: این زمین شبیه زمین کشاورزی بود و خوب شخم زده شده بود. اگر یکی من را راهنمایی می‌کرد مطمئن باشید بذر “جو” می‌خریدم و در این زمین می‌کاشتم تا سال آینده بتوانم محصولات آن را برداشت کنم. فیروز کریمی تصریح کرد: زمین فوتبال هر استان نشان شخصیت فوتبال آن استان است و هئیت فوتبال خراسان رضوی نشان داده که شخصیتی ندارد و دلیل عدم موفقیت ابومسلم مشهد و پیام مشهد همین بی‌مسئولیتی مدیران هئیت فوتبال این استان است. سرمربی شاهین بوشهر ادامه داد: به وزارت ورزش و جهاد کشاورزی پیشنهاد می‌کنم با هم جلسه‌ای بگذارند و برای این زمین‌ها فکری کنند و آنها را تغییر کاربری به کشاورزی بدهند تا حداقل اگر از این زمین‌ها استفاده ورزشی نمی‌شود بتوانیم از آنها استفاده کشاورزی داشته باشیم و ما سرمربیان هم دیگر این قدر حرص نخوریم. فیروز کریمی با تاکید بر اینکه دیگر در شاهین بوشهر نمی‌‌ماند خاطر نشان کرد: از تمام مردم بوشهر عذرخواهی می‌کنم اما باید بگویم از سمت خود استعفاء کرده‌ام و این استعفاء را قبل از بازی به مدیر عامل داده‌ام. به دلیل شرایط نامساعد زمین در شهرستان‌ها دیگر نمی‌خواهم در شاهین بوشهر بمانم حتی اگر این استعفاء را قبول نکنند برنمی‌گردم. تا زمین‌ها این‌گونه است به فوتبال برنمی‌گردم. وی درباره تیم ابومسلم مشهد گفت: به خداداد عزیزی بابت چنین تیم خوبی تبریک می‌گویم. جایگاه ابومسلم مشهد این نیست که اکنون در دسته اول باشد. زمانی که من در ابومسلم مشهد بودم تیمی جرات نداشت در مشهد سر و صدا کند چه رسد به اینکه شاخ و شانه بکشد اما اکنون وضعیت طوری شده که هر تیمی می‌تواند از این ابومسلم مشهد امتیاز بگیرد.

همچنین علی دادگر در مورد استعفای فیروز کریمی از سرمربیگری شاهین بوشهر گفت: ایشان در اعتراض به زمین‌های ناهمواری که از سوی سازمان لیگ برای انجام مسابقه تائید می‌شود استعفاء کرد. امروز در مشهد زمین بسیار ناهموار بود و روی خاک اره بازی کردیم. چنین زمین‌هایی باعث مصدومیت بازیکنان می‌شود. مدیر عامل شاهین بوشهر در مورد اینکه با استعفای فیروز کریمی موافقت می‌شود یا نه گفت: من با این استعفاء موافقت نمی‌کنم ولی استعفای فیروز کریمی باید در باشگاه مورد بررسی قرار بگیرد. با این حال در کنار هم هستیم و بدون فیروز کریمی و تلاش بازیکنان شاهین بوشهر نمی‌توانیم نتایج خوبی بگیریم.

صعود به جمع هشت تیم پایانی

                                                                                          

 جدال سنگین و پربرخورد تیم های ابومسلم مشهد و شاهین بوشهر به سود تیم جنوبی خاتمه یافت. در این دیدار که در یک زمین کاملاً گل آلود برگزار می شد هر دو تیم موقعیت هایی را برای زدن گل های بیشتر بدست آوردند اما روز پرفروغ خط دفاع شاهین بوشهر و البته کم فروغ بودن عرفان الروم در رقم خوردن نتیجه یک بر صفر به سود شاهین بوشهر تاثیر فراوانی داشت. شاهین بوشهر در غیاب چند مهره اصلی خود از جمله محسن ایرانژاد ، مسعود نظرزاده ، ایوان پتروویچ و لک چیرا این پیروزی با ارزش را کسب کرد تا برای اولین بار به جمع هشت تیم برتر جام حذفی کشور راه پیدا کند. حالا فیروز کریمی و شاگردانش برای راه یابی به مرحله نیمه نهایی و ثبت یک نتیجه تاریخی می بایست به مصاف داماش گیلان بروند.

 
  BLOGFA.COM